Recenze přepínače Astroneer – Žádný muž Sky Lite

5 αυγ 2018, 11:10

Αναρτήθηκε αρχικά από Nájezdník:
Αναρτήθηκε αρχικά από Falcos01:

Vrátil to po 1.9 hodin, nebyl můj typ hry. Dobře, dobře

5 αυγ 2018, 11:11

Αναρτήθηκε αρχικά από Fxme:

ahoj, přemýšlel jsem, jestli si teď nestojí zakoupit žádný muž. Před novou aktualizací (další NMS) mi lidé řekli, abych si koupil Astroneer, ale teď jsem zmatený ohledně toho, co je skutečná lepší hra. Chci hru dlouhou hru (příběh, grind atd.) také s přáteli. Takže co je WORTER nebo LEPŠÍ 🙂

TBH NMS pro mě, Astroneer je dobrá hra, ale doslova dělá to samé znovu a znovu. Najděte materiály, zdokonalujte je, rozšiřte základnu. to je celá hra je.

5 αυγ 2018, 11:15

to je pravda. Astroneer rychle ukončí produkci..nemůžu hrát. NMS je krásná grafika .

5 αυγ 2018, 11:21

NMS je také trapné v tom, že hráči, kteří opouštějí hru, zůstanou kolem, aby o tom mluvili špatně na fórech, někdy roky poté, co odejdou.

5 αυγ 2018, 11:21

5 αυγ 2018, 11:23

Αναρτήθηκε αρχικά από Captein:

Teď stojí za to koupit, protože HG trochu dokazuje, že se budou hrát i nadále zlepšovat a opravit, ale také proto, že je v prodeji, koupil bych ji a dal jsem to pár týdnů, dokud nebude velká část strašného obrovského množství Bugs jsou opraveny.

Tento!
Doporučil bych koupit (i za plnou cenu), protože hra se od vydání tolik zlepšila a nezdá se, že by se zastavili! Je prostě skvělé mít nějaké spolehlivé devs, na které se můžeme spolehnout upřímně.

Poslechněte si tento článek

Co je Astroneer?

Vyvinuto společností System ERA Softworks, Astroneer byla původně hra v raném přístupu na Steam v roce 2016 s oficiálním spuštěním v roce 2019. Během těch let se vyvinula docela komunita, která si hru užívá. Jakmile jsem přistál na své první planetě, mým prvním dojmem hry bylo, že to není žádná Sky lite.

Je to přežití, průzkumná hra planety s docela hodně, ale jakmile to skončí, není jich nic jiného. Holé se mnou v této recenzi, protože stejně jako chápu lásku, kterou komunita má pro tuto hru, rozhodně to není pro každého.

Představující svět

Astroneer spustí vás v náhodném umístění procedurálně generované planety. Cílem vašeho času na této planetě je shromáždit dostatek zdrojů a technologie, abyste odletěli k další planetě. Opláchněte a opakujte. Chcete -li shromažďovat zdroje, máte jakési vakuum, které nasává to, co shromažďujete. Můžete jej použít nejen k shromažďování, ale také terraformovat planetu. Kopat a stavět hory a mosty, nebo se ponořit hluboko ve stvořených jeskyních a jámech až do středu. Věř mi, v této hře se toho hodně děje.

Můžete dokonce stavět nové struktury, jako jsou věže, stroje, laboratoře a vozidla. Tato vozidla byla velmi užitečná ve velké otevřené karanténě jako Astroneer. Planety jsou opět velké a rozmanité. Snow-pokrytá místa, pouště a jasně zelené lesy plné života rostlin. Barvy jsou jasné a atraktivní a grafika je i když základní vypadající, dávejte umělecké styl a hru svou vlastní identitu a styl. Je to něco jako hra s nízkým rozlišením, polygonální lego nebo znovu, Sky žádných mužů. Přemýšlejte o tom jako o verzi této hry PS1.

Všimněte si však, že jsem řekl život rostlin. Ne flora a fauna. Žádná zvířata, žádná jiná lidé (s výjimkou režimu kooperu), žádní nepřátelé a žádná výzva. Vše, co děláte na těchto neživých planetách, je shromažďovat, budovat, nasávat zdroje a odletět, abyste to udělali znovu. Neexistuje žádný boj Astroneer.

Ne všechny hry potřebují akci

To, že neexistuje žádný boj, neznamená, že je to hrozná hra. Je to pro ty, kteří mají rádi klid, chladné přehrávání bez stresu nebo stimulace boje proti špatnému chlapi a něčemu zachránit. Tato hra pro mě nebyla, ale já uznávám, že existuje výzva k pomalému a stabilnímu průzkumu a objevu něčeho, co vás může dostat do úcty a diví se … pouze tato hra to také nedělá.

Zjistil jsem, že jsem frustrovaný vidět a dělat stejné věci znovu, i když jsem postupoval na další planetu. Velmi rychle jsem se nudil s tím, co hra nabízela, protože to můžete vidět, jakmile skončíte s první planetou, a možná v polovině druhého. Také jsem zjistil, že jsem zdůrazňován a naštvaný na plánování, jak udržet kyslíkový nádrž, když jsem se dostal dále a dál od mého zásobování. Ano, existují řádky, které je umístí, kdekoli je to potřeba, ale mělo by to být opravdu jedinou hrozbou pro umírání kromě dlouhého pádu z útesu?

Naučte se, jak jdete

Když už mluvíme o umírání, pojďme si promluvit o tom, jak funguje naživu. Vaše postava nemá o sobě zdravotní bar. Jak již bylo zmíněno, kromě několika, jen velmi málo nepřátelských rostlin neexistují žádné skutečné hrozby. Největším zaměřením je zabránit hladině kyslíku před vyčerpáním nebo jinak udusíte a zemřete. Long Falls to Your Doom vás také ukončí.

Bohužel, nejhorší část o umírání je ztráta všech věcí, které se rozhodnete s vámi při prozkoumání. Je pravda, že můžete obnovit to, co bylo ztraceno, když najdete své tělo, jakmile se znovu vynoříte zpět na základnu, ale pokud zemřete v náhodném kaňonu, který je nedosažitelný nebo se otočil a nemůžete najít cestu zpět, přináší to frustrace.

To není tak frustrující jako nedostatek tutoriálů a křivka učení. Když jsem poprvé začal Astroneer, Byl jsem uvítán snímku! Proč, v roce 2022… ve skutečnosti i v roce 2016 jsou vývojáři stále používají prezentace a snímky obrazovky, aby poskytli tutoriál? Zejména na takové složité a podrobné hře přežití zdrojů, jako je tato! Je to čistá lenost! Bylo toho tolik, že jsem musel přijít na vlastní pěst, že i když jsem dorazil na druhou planetu, stále jsem se cítil, jako bych nevěděl, co dělám.

Tleskám minimalistickému designu UI hry. Neexistuje nic, co by se vrhlo na vaši herní obrazovku. Jakékoli batohy, správa využití nebo technologie, kterou používáte, jsou jednoduše zvětšené produkty, které jsou již na obrazovce. Přetahujete a upustíte, co se vám líbí, a obdržíte uspokojivé kliknutí, když to chcete, aby to bylo. Pro správu zdrojů je hodně tažení a pádu, ale je to velmi plynulé. Bohužel jsem po dlouhou dobu neměl ponětí, jak propojit tečky, správně používat své zdroje a vytvářet věci. Ne každý je příznivý pro snímek, který vám stiskne tlačítko, aby stiskl a získal výsledek. Neměl bych hádat, co dělám, je správné nebo špatné.

Mikro-transakce. Protože samozřejmě existují.

Myslím, že je zřejmé, jakmile hrajete nebo dokonce sledujete přívěs pro Astroneer, že mikro-transakce v této hře převládají. Nepovažuji žádného vývojáře, aby se snažil udržet finanční prostředky ve hře, aby mohl být i nadále podporován a aktualizován. Doufám, že hru aktualizují správným tréninkovým nebo výukovým režimem, než mě doslova havarují na pouštní planetu. Myslím, že je třeba poznamenat, že jsou všichni kosmetické a poněkud předražené. Prosím, nenechte svou hru vypadat jako hotovost, protože dnes je snadné vypadat takto.

To je také slovo opatrnosti pro kterékoli z vašich dětí, které možná budou chtít vyzkoušet tuto hru, kterou bych stejně nedoporučoval, pokud byste nechtěli provést učebnici s učebnicí, jak spravovat svou postavu a budování světa. Budou chtít koupit všechny skvěle vypadající věci za statnou cenu. Jednoduše řekl, že to není pro malé děti navzdory přátelskému, barevnému uměleckému stylu podobným dětským. Mají obleky, patky, palety pro kůže, klobouky, masky, emoce a mnoho dalšího.

Nakonec na tom záleží?

Pokud nehrajete s přítelem, Astroneer má malou přehrávací hodnotu mimo dvě nebo tři planety. Do té doby jste to všechno udělali. Upřímně jsem nezkoušel co-op, ale s přáteli je nic lepšího. Vím, že jsem většinou pokazil hru pro svou lenost při výuce svých hráčů a jak neživé mohou být planety, ale to není špatná hra, pokud chcete jen sbírat kořist, vytvořit něco a pak opakovat.

Je to relaxační hra s tím, že o tom moc přemýšlíte, jakmile půjdete. Myslím, že po celou tu dobu a nyní je to přeneseno do přepínače Nintendo, mohlo by být lepší, více promyšlených aktualizací, vylepšení a přitažlivosti pro širší publikum. Vyzkoušejte to, pokud máte rádi budování, ničení a shromažďování. Kde je moje stresující hrací/dobrodružná střelecka, takže ji mohu načíst?